Известие

Collapse
No announcement yet.

маслен сепаратор 140 кс. ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Масления сепаратор се намира в капака на главата. Точно там си го запушвал и за това се е таковало таковата.
    Маслото от дросела е заради износено уплътнение между самия корпус на дросела и оста на клапата.
    С две думи не се занимавай с глупости, а си карай колата.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #17
      Абсолютно подкрепям мнението на BO,ако нямаш проблеми не се занимавай а си карай колата,щото сам ще се вкараш във филм и ще стане веселба.

      Comment


      • #18
        днес свалих кулера кутията на филтъра и подмених всички турбопътища и тръби в филтърния отсег всичко е измито и изчистено (има още какво да се желае но силите са ми толкова :Д ) имаше побългаряване с скоч от сивия на входящия маркуч към турбината и имаше цепнатина която са искали да прикрият но го изхвърлих и сложих здрав сега е по пъргава и го няма съскащия звук а приятно свирукане :Д супер стана. пипнах и оста на турбината по оста си има луфт в граници но ме притеснява че като я клатя нагоре надоло пак има луфт който маи не трябва да го има и се притесняявам малко кажете нещо по въпроса много ли е лошо ?
        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
          днес свалих кулера кутията на филтъра и подмених всички турбопътища и тръби в филтърния отсег всичко е измито и изчистено (има още какво да се желае но силите са ми толкова :Д ) имаше побългаряване с скоч от сивия на входящия маркуч към турбината и имаше цепнатина която са искали да прикрият но го изхвърлих и сложих здрав сега е по пъргава и го няма съскащия звук а приятно свирукане :Д супер стана. пипнах и оста на турбината по оста си има луфт в граници но ме притеснява че като я клатя нагоре надоло пак има луфт който маи не трябва да го има и се притесняявам малко кажете нещо по въпроса много ли е лошо ?
          Ако странично перките допират до корпуса, сваляй и рециклирай или ако аксиално чука в "охлюва". Ако не, не я пипай.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Ако странично перките допират до корпуса, сваляй и рециклирай или ако аксиално чука в "охлюва". Ако не, не я пипай.
            не чука не опира никъде
            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
              не чука не опира никъде
              Ми карай си спокойно.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Ми карай си спокойно.
                ок мерси колега
                Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                Comment

                Working...
                X